söndag 17 april 2011

Våren o min Damp är här!!

Jag har lite lätt Damp, det vet alla som känner mig... När det är vår finns det ju så mkt att göra o jag får så mkt energi o jag vill göra ALLT... på en gång helst. En av mina personliga utmaningar (men som ibland åxå kan va min styrka) är att allt ska gå fort, det har jag fått höra hela mitt liv, när jag var yngre från min pappa o mina lärare o nu när jag är vuxen från mina kolleger o min kära make... Att det kan gå lite FÖR fort ibland... Men jag jobbar på att stanna upp, tänka efter o inte ha så bråttom, jag lovar!... (men det är ju så tråkigt när man bara vill GÖRA...)

I morse har jag satt upp en självhäftande väggprydnad i damernas på jobbet, tränat o vart till Ikea o bytt rullgardiner som jag tog i fel storlek igår (o idag tog jag en för stor storlek...) Sen har jag krattat i trädgården o fikat m familjen. Och nyligen kom jag på den brillianta id'en att måla om ytterdörren!...:)
En annan utmaning är ju att jag vill ha med omgivningen i mitt tempo o det är väldigt sällan jag får det...:)
Iallafall... nu tar vi en glasspaus!...

Trevlig söndag:)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.