lördag 1 januari 2011

Första dagen på 2011...

Nyårsafton är över. Vi hade det jättetrevligt, lugnt o skönt hemma med god mat, spel, slapp i soffan, sällskapsresan, lite vin o självklart raketer!
Nästa nyår är vi en liten till :)... Jag ska nämligen bli ingift faster o våra barn ska få en liten kusin!...

Hela ligan, taget med självutlösare...


Idag har jag o Melvin vart till Bryngfjordsbacken en snabbis så han skulle få öva lite igen på att åka slalom. Det blev så misslyckat igår när vi glömde selen. Han var arg, lessen o frustrerad, ramlade i liften o i backen o ville inte alls. Så idag ville jag att han skulle upp igen så han fick känna på att det inte är så farligt. Så vi tog med selen o allt gick så himla mycket bättre. Skönt!

Sen åkte hela familjen till Mariebergsviken o åkte skridskor i em solen, mysigt! Jag älskar Mariebergsskogen, Karlstads pärla, vi är där jättemycket, både på sommaren o vintern!








3 kommentarer:

  1. Världen är liten, men HUR liten?? Jösses, vad hon är lik den Linda som bodde granne med mig på Herrhagen i Karlstad för lääääänge sedan! (Hon jobbar (jobbade) som utredare/bedömare på nåt försäkringsbolag, om jag inte minns fel. ÄR det samma person??

    SvaraRadera
  2. Nä... Linda är frisör:)...

    SvaraRadera
  3. Jag har funderat och funderat, VAR har jag sett henne, eller hur kommer det sig att jag känner igen henne så VÄL. Inte bara nån man sprungit förbi... Eller så har hon en dubbelgångare?
    Är det bara jag som tycker det är frustrerande att känna igen en person, men inte kunna placera den?
    Då kan väl visa en bild på mig (min blogg) nästa gång ni ses och fråga om HON känner igen mig? Jag kan ha blandat ihop yrket med nån annan... Bodde hon på Tegérsgatan 2005-2006?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.