torsdag 6 januari 2011

Trav prisutdelare...


Första loppet i söndags på Färjestad travet var Sats lopp o jag var prisutdelare. Trots att vi bor så nära travet har jag aldrig i hela mitt liv vart på trav förut! Jag var ju där genom jobbet så jag tittade inte mer än på vårt lopp men jag förstod att det är lite folkfest. Barnfamiljer trängdes med medelålders män, unga par och stiliga, välklädda äldre! Det var musik, eldshow, dansuppvisning, barnaktiviteter, filmvisning, öppen eld och människor åt god mat i restaurangen o drack vin. Jag kan absolut se tjusningen i att spela på trav! Vi lottade åxå ut ett årskort och vinnaren blev jätteglad! Och jag fick tyvärr säga några ord, lite oförberedd inför 4500 människor... Nästa gång ska jag vara mer förberedd o lite mer säljande då jag får chansen:)... alla sponsorer av lopp fotas efteråt med häst, kusk o ägare o jag blev nästan nedsprungen av hästen därav järngreppet i min arm som ni kan se på bilden:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.