onsdag 8 september 2010

Mitt vardagskaos just nu...


Hjäääälp....

Nytt jobb är ju en stress i sig... Lägg sen till att det är ett chefsjobb o att jag aldrig haft en chefsposition förut, obekväma arbetstider, tre barn o en man som jobbar skift...
Denna vecka jobbar Stefan 18-07 mån- tors o jag jobbar till mellan kl 18 o 21 mån, tis, ons o börjar 0630 på torsdag... Hmmm intressant, kan ju inte lämna en 2 åring själv lixom...
Måndag kom Stefan 10 min försent o lämnade dom hos mig på jobbet o jag tog med dom hem... Tisdagar har vi tur att världens bästa farbror är ledig så han passade dom igår, ikväll lämnar Stefan dom i barnrummet på jobbet o farbror Jerry hämtar dom efter jobbet o tar med dom hem, i morron får jag smyga ut kl 0615 o hoppas att de inte vaknar...
Shit vilket pusslande!!!
September är en av de mest hektiska månaderna på året när man jobbar inom träningsbranschen, så vi har gjort det lite extra spännande genom att byta datasystem mitt i allt så ingenting funkar! Mitt i allt kaos försöker jag bara skratta åt allt även om jag såklart känner stress, jag har turen att ha världens bästa kollegor som själva tar mycket ansvar så på nåt vis fixar vi det:)!
Men det blir inte så mycket uppdatering av bloggen som ni förstår...
På torsdag åker vi upp till Torsby över helgen o ska bl.a. gå på traditionsenliga marten, ska bli skönt att umgås med familjen, slappa hos föräldrarna, träna då vi har barnvakt och koppla bort jobbet en stund:)!
Vi hörs!!

5 kommentarer:

  1. ojojoj Du är jävligt tuff ska du veta!!!
    Säg bara till om jag kan hjälpa till på nått sätt :)
    kramen

    SvaraRadera
  2. Extraknäck som barntjej utbytt mot PT timmar??...;)

    SvaraRadera
  3. ja lätt :) Jag kan steka protein pannkakor och spöa dom i tv-spel. Och disney filmer har jag massor. På riktigt, säg till om det krisar.

    SvaraRadera
  4. Jag kan passa barnen! :) blir väl som 3 konditionspass ungefär bra för dieten hehe
    tycker du är grym inte många som skulle klara allt du gör med 3 barn dessutom!

    kram och snygg bild

    SvaraRadera
  5. Sara: det krisar sig 4 dagar på 7 veckor, jag vet precis när jag behöver hjälp :)...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.