torsdag 27 oktober 2011

Målar fönster, river garderober...

Snart är sovrummet färdigt...
Tror ni att det är nån mer tjej i Sverige som just nu målar fönster utomhus i oktober när det dessutom regnar?... Målmedveten som bara den har jag en plan på att få allt färdigt i huset. Och snart kan jag bocka av detta på listan...
Jag har rivit tapeter, spacklat skarvar o tapetserat och målat taket och nu skrapar, slipar, spacklar o målar jag fönster o fönsterkarmen. Stefan har rivit ut de gamla fula garderoberna o ska sätta in de nya fina IKEA garderoberna med spegeldörrarna som matchar våra innerdörrar o övriga garderober i huset. Lite slitigt emellanåt men så himla kul att se det nya växa fram! :)


2 kommentarer:

  1. Vilket jobb med garderoberna! Och som ser det som ett jätteprojekt att rensa garderoben. Mina kläder förökar sig och en del växer, så de inte alls sitter bra längre. ;-) Då måste man rensa lite, men det tar ju sån tid att prova alla kläder....

    SvaraRadera
  2. Ja just nu ligger alla våra kläder i travar i lådor o överallt i hela huset... Jättelätt att hitta nåt... NOT...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.