lördag 7 maj 2011

Dagens kost...

0830: rostat bröd m marmelad o en proteindrink
11:00: kycklingburgare, cola light o glass på Mc D.
13.30: godis
1530: glass
1630: kaffe o fikabröd
1645: en Gainomax o en Burn
1740: en Gainomax
2030: en hamburgare o pepsimax
Egentligen tycker jag att största katastrofen är timmarna mellan 11-1645 som bara består av intag av socker o inget protein.. Att det är massa godis o glass kvittar mig. Men missat protein får jag aldrig igen.

Här är jag o Melker i tidiga morronsolen o tittar på storebror Melvin som har haft premiär på fotboll med Knattefotboll! 6-2 till deras lag Tottenham idag:)!!..

4 kommentarer:

  1. Och här sitter en annan med dåligt samvete över att jag åt hembakad mintchokladkaka mitt i veckan :-S

    SvaraRadera
  2. Äsch då! Ha inte det!:)...

    SvaraRadera
  3. Ja godis o fika dieten:)...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.