söndag 3 april 2011

Mesträning

Att ha gymet på jobbet eller jobbet på gymet vilket du vill:) -är väldigt praktiskt många ggr. Men nackdelen är ju att jag alltid hittar nåt jobb att göra under träningspasset... Det blir typ 20 min träning o 40 min jobb varje gång. Nä! Det måste bli en skärpning nu!!... Minst 40 min ska varje pass ta o mycket fria vikter o inga mespass i Kinesis maskin bara för att det går fortare fr.o.m. nu!!:)..

Dagens träningspass blev bänkpress (som gick astungt för att jag inte kört övningen på jättelänge o dessutom kört lite lättare sista veckorna) sned hantelpress, flyes i Kinesis, bicepscurl m stång o hammercurl m hantlar. Ca 30 min träning. Skulle velat kört en pressövning till för bröst o en bicepsövning till, men hann inte... :(

3 kommentarer:

  1. Får jag be dig om en tjänst? Det är egentligen inte JAG som krånglar, metro skrämde ju upp alla bloggare med hotet om nedläggning -men nu är bloggen räddad och jag kan återigen blogga från http://www.metrobloggen.se/traning.
    Så du kan få ändra din länk igen. =O

    SvaraRadera
  2. Rena rama kinesiskan för mig.....men det låter hälsosamt!! kram

    SvaraRadera
  3. Ja tack jag måste prioritera min egna träning bättre!... Men jag är på gång!;)...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.