söndag 6 februari 2011

Yes!

Nu har vi äntligen fått bort julkartongerna o fått upp gardiner!! Sen trettonhelgen har vi gått i krokar runt julkartongerna som stirrat ilsket på oss från hörnet i vardagsrummet. Vi har totalt ignorerat dom o fönstrena har gapat tomma. De få lediga dagarna jag haft sen dess har jag verkligen inte prioriterat att ta i tu med det. Men idag; enda lediga dagen som jag dessutom är hemma på 14 dagar, fick jag äntligen tummen ur:)... Nu sitter gardinerna uppe och det slog mig att alla gardinerna jag satte upp i alla fyra rummen är gröna!... Uppenbarligen gillar jag grönt:)... Nej, nu ska jag skriva träningsprogram o ladda tvättmaskinen innan vi ska åka på bio!... (gäller att passa på när jag har ångan uppe..)

2 kommentarer:

  1. Känns som att det är lättare att nå dig här än på mailen...Jag hade tänkt komma in om på SATS och säga hej i lördags men bilen bestämde sig för att sluta ladda sitt batteri (eller om det var batteriet som bestämde sig för att sluta ladda) så det blev en del stress på lördag förmiddag. Typiskt.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.