lördag 15 januari 2011

2x/v...



Är vad jag hunnit med än så länge.
Träning alltså. (vad trodde ni?...)
Det är heeeeelt hysteriskt denna tiden på året på jobbet. Och är man platschef så är man. 4 sena kvällar på jobbet denna vecka...
Men idag har jag kört bröst o axlar på gymet o efteråt körde jag SPINNING.
Sommaren 2009 jag körde konditionsträning sist...
Det var kul. Jag måste försöka köra lite konditionsträning åxå, jobba med hjärta o lungor lite, det är viktigt! :)
Det känns bra i magen, känner att jag successivt blir lite starkare för varje vecka. Infektionen är nästan helt läkt åxå.
I morron är det söndag o då ska jag hinna med ett pass till. Se kommer jag upp i 3 denna vecka :)

Trevlig helg! :)

4 kommentarer:

  1. Jag blev lite nyfiken när jag tittade på dina operationsbilder. Var operationen bara för att sy ihop magmusklerna eller tog de bort hud också som en extra bukplastik liksom? Blev bara lite nyfiken på varför det krävdes så mycket snitt om det "bara" var för att sy ihop musklerna. :)

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika!
    Jag blev avrådd att lägga snitt åt andra hållet så därför fick jag efter många om o men gjort operationen påser sättet. De tog bort lite hud åxå (140g) det blir ju alltid hud över när de drar ihop musklerna.

    SvaraRadera
  3. Hej! En kort fråga. Hur kom det sig att du fick infektion? Förstod att det hade med gördeln att göra. Låg den och tryckte på stygnen eller? Jag fick först en stor vit kardborregördel, skön men lång så den korvade sig. Nu på återbesöket rekomenderades jag en sån där svart från lindex med hyskor. Dock tycker jag att den är lite kort (precis nedanför snittet)... Vilken sort hade du tillslut? Kul att se att du kan spinna redan efter 8 veckor. Jag längtar!!!! Mvh Lollo

    SvaraRadera
  4. Du ska INTE ha en gördel som slutar ovanför snittet utan en BYXGÖRDEL/TROSGÖRDEL Jätteviktigt. För det ska ge ett jämnt tryck över hela magen! Lycka till:).

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.