lördag 16 oktober 2010

Är på landsbygden...


...o slappar hos svärmor... Hon har världens största orkid'e på bordet. Har aldrig sett större blommor på en orkid'e förut..:)
Träningen flyter på bra! Jag känner mig stark. Jag har ökat vikterna i alla övningar på gymet o det känns bra! Jag gjorde en 10:a på 47,5 kg i bänkpress o snart ska jag fixa 10 på 50. Det var länge sen!...
Däremot skulle jag visa liggande höftlyft för min kära adept Camilla o d tyckte inte mina trasiga magmuskler om så jag har fortfarande ont i dag... Ska bli skönt när jag fått operationen gjord o har läkt sen så jag kan få ordning på bålen åxå! I morron är det dags för ben o djupa benböj i smithmaskin... I like:).. Hmmm fast jag var med o gjorde upphopp med en kund igår o fick träningsvärk av det haha:)... Hur vältränad är man då!?... Det är lurigt det där när man är helt ouppvärmd o bara hänger på...:)
Trevlig lördag kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.