torsdag 19 augusti 2010

Jaha, det var det det...

...semestern alltså... Jag har gjort mitt första arbetspass idag efter att ha varit ledig i fem veckor. 06.15 ringde mobilen. Har inte vart uppe en minut före 08 på hela sommaren trots att jag har tre barn, så det krävdes en massa energidryck för att jag skulle funka i morse :)
Men jag har sett fram emot att börja jobba faktiskt och det känns kul. From måndag kan jag ju tituera mig platschef. Ska bli så himla kul att sätta sig in i den nya rollen! Jag är taggad till tänderna!
Så här kanske jag ska peppa mig när jag betvivlar min tro på mig själv?... :)
WHO ARE THE CHAMPION???
I AM!!!
Eller kanske innan gympasset?
Eller jag kanske ska skrika åt mitt team på SATS Färjestad?...
WHO ARE THE CHAMPIONS???
WE ARE!!!
Eller er Rebecca o Sofia som ska tävla för mig om två veckor?
YOU ARE THE CHAMPIONS!!!
Klicka o lyssna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.