söndag 22 augusti 2010

Jag har tjatat på mina grannar i evigheter på att komma o kika på vår träningsanläggning på Sats. Jag har gett dom provträningskuponger osv men de har aldrig kommit till skott... Idag gick jag in o frågade om en av dom skulle med o träna. Bara så där. O eftersom det inte fanns några ursäkter så var det bara för henne att hänga med:)... Självklart lyckades jag få henne att köpa ett medlemskort åxå haha...
Annars försöker jag njuta ev de sista sensommardagarna... Lite blommor finns kvar i trädgården ännu:)... Men det är kyligt nu på kvällarna! Men jag ser fram emot hösten!
Idag har Rebecca varit hos mig för en check innan tävlingen om två veckor. Hon ligger lite efter formmässigt mot ifjol men jag hoppas vår sista plan ska få henne att tappa ett par kilo till.
Go Becca- go!!! :)...

2 kommentarer:

  1. JAPP det kommer att bli tugnt men jag ska göra mitt bästa, ligga med benen högt sova mycket och träna som en dåre! ja just det liiite mat fick jag äta också haha

    kram du är BÄST!

    SvaraRadera
  2. Du har fått en utmärkelse i min blogg! =)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.