söndag 25 juli 2010

Mjölksyra så det sprutar genom öronen

... Nu du Rebecca har jag en plan för ditt kommande träningsprogram som jag fick idéer för idag på mit axel o tricepspass... Say no more :)...
Hög intensitet (dvs mjölksyran hann aldrig släppa mellan seten):
Hantellyft åt sidan supersettades med lutad enhandslyft åt sidan. 4 set med 12-15 reps på varje.
Drag mot hakan med skivstång supersettades med stående militärpress 4 set med 10-12 reps på varje.
Sittande framåtlutad hantellyft åt sidan, dropset 3 set x 12+8 reps
Triceps push down med stång supersettades med tricepspress ovan huvudet med rep 4 set med 12 repa på varje.
Smal bänkpress supersettades med dips på bänk, här dog jag så det blev 10 reps i smalbänken o 6-8 på bänkdipsen... :) Gött slut var jag i armar o axlar efteråt :)...

1 kommentar:

  1. Nu är jag livrädd! ;) haha men ska bli väldigt spännande att se vad du hittar på!

    kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.