lördag 17 juli 2010

Axlar o biceps...

...blev det häromdagen när det egentligen var ben på dagens träningspass. Men Sara avslöjade på Facebook att hon inte hade lust att träna och som den goda coach jag är :) så erbjöd jag mig att komma ner o peppa henne lite. Så vi körde biceps i hop. Sara är stark som en björn o muskulös (o snygg...) som få. Idag har hon övningstävlat på Fitnessdagen i Göteborg i en gren som kallas "bikini". Den stora tävlingen går av stapeln på Luciapokalen och fitnessmässan andra helgen i december i Göteborg och hon tävlar alltså för mitt team Coach Online. Då ska hon tävla för första gången i Body fitness. Och jag VET att hon kommer göra jättebra i från sig! Idag kom hon 2:a med bedömningen att hon hade på tok för mycket muskler för bikini men att utstrålningen gav henne ett silver! :) Detta bådar gott inför den stora tävlingen!


Stark som tusan...


Ser inte klok ut när jag tränar, men tar man i så gör man :)...


Övar på vinnarposen till december? hihi...
Grattis till silvret idag Sara! Bra jobbat!! :)

2 kommentarer:

  1. åhhh vad roligt! jag har undrat hela dagen hur det gått för henne! men som sagt som den goda coach du är så visste jag att du fått info om detta och skulle skriva om det ;)

    kramis

    SvaraRadera
  2. Jaaa du är bäst Cia!! Vad skulle jag ha gjort utan dig.
    Det var riktigt roligt att få öva stå på scen. Nu vet jag vilken pose som behövs övas på, rygg! och fy va jobbigt det var att stå länge och spänna sig.

    kramen

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.