tisdag 18 oktober 2011

Lite träningsinspiration...

Jag har sedan jag började träna på gym älskat slamret av hantlar, stämningen på gymet och den sköna känslan man får då man verkligen tagit ut sig och det brinner i muskeln...
Även utmaningen i att det är individuell träning och att allt bara hänger på mig själv i vilka resultat jag får. Jag har inget lag runtomkring mig som kräver att jag ska prestera eller tvärtom att det hänger på att nån annan att prestera.
Jag var fast sedan jag började och här ger jag er andra gymnördar eller kanske blivande (?) lite inspiration! :)
Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Det enda jag ser är att han kommer att få ont i ryggen.

    SvaraRadera
  2. Fast jag tror att med deras träningsefarenhet så vet de vad de gör...

    SvaraRadera
  3. Heeeej CIA!! Kul att du är igång med bloggandet
    Igen :) hoppas allt är bra och att vi hinner med
    En kaffe snart :) kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.