lördag 4 juni 2011

Vilken härlig dag! :)

Idag har jag firat min 37 års dag i härligaste sommarvärmen! Underbart!
Jag blev väckt i morse av 3/4 av familjen (Melvin är uppe hos farmor på medeltidsmarknad så han var inte med) med sång, presenter, blommor o fika med tända ljus!
Jag har trånat efter Odd Molly klänningar på Blocket o Tradera mm i över ett års tid. Och idag fick jag ett presentkort på Paviljongen i Karlstad och pengar av mina föräldrar i förskott i torsdags -så idag åkte jag dit och köpte två stycken! :)


Min favoritfärg, ljusrosa med vacker brodyr och skir, brun spets!

Underbara färger o mönster i denna vackra, klassiska Odd Molly klänning.

Jag fick ett halsband också som Melvin valde ut igår, Snö of Sweden, också i rosa toner.
Bra val :)

Efter shoppingen tog vi en glasspaus vid Timmys vid Klarälven i stan !
Alla nöjda, glada :)...


Göttegrisar :)...

Dagen avslutade vi vid Klarälven. (suddiga mobilbilder, men härliga ändå!!...)


Fortsatt trevlig helg!...
Nu ska jag kasta mig över korgen med godsaker jag fick av Marina idag :)

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar klännng! Längtar tills jag kan bära klänning och känna mig SNYGG i det! =)
    Grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag att du kan redan idag Rinja för du är vacker! Tack för hälsningen;)

    SvaraRadera
  3. Tack! =)
    Nja, magen är väl OK nu, men jag känner mig inte helt bekväm barbent... Det vill liksom inte släppa där av nån anledning! =O
    Minns du där jeansen jag ville kunna ha? De hann bli förstora i midjan innan de passade över lår/rumpa. =(
    Träningskläder, med snörning i midjan är de enda kläder som sitter bra nu känns det som. Tur att jag tränar såpass mycket, att jag har en ursäkt till att springa runt i träningskläder. Haha! =D

    SvaraRadera
  4. Graaaattis då! :) och den första klänningen är riktigt riktigt fint! :)

    kramis

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.