fredag 10 juni 2011

Gladiatorfeber...

I Karlstad är det Gladiatorfeber.
De har tränat hos mig dagligen på SATS Färjestad och o alla är supertrevliga. I måndags var jag med några av mina anställda som var fejkade utmanare så Gladiatorerna fick öva några av grenarna i arenan.
Jag o barnen tjuvade till oss ett foto med Roddy "Hero" Benjaminsson :)

Kolla Melkers blick :)...
Jag är bara liiiiite blekare än "Hero" :)...

I går var första TV inspelningarna och jag var där med Stefan, Amina o Melvin. Lite spännande att se hur en TV inspelning går till. Den stora hjälten är ju "Hero", det märks tydligt på publiken. Melvin surade halva föreställningen för att han inte hade en penna, till slut fick vi låna en av en av försäljarna som var på plats, Melvin ville nämligen göra en skylt med texten "HERO" och det fixade vi :)...
Lite bilder:

Trevlig helg alla:)...

2 kommentarer:

  1. Kolla Melkers blick, haha!!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! När är det dags för TV-programmet att visas? =)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.