lördag 21 maj 2011

Träningstorsdag...

I torsdags hade vi medlemskväll igen på SATS Färjestad och vi hade fullspäckat schema! :)
Vädret log mot oss i den ljumma försommarkvällen så vi kunde, enligt planerna inviga vår beachvolleyplan som vi är så stolta över:)
Och är det premiär så är det... Pelle o jag slog våra kloka (nåja...) huvuden i hop o skulle sätta upp nätet. Till slut så!... Bara det att ett beachvolleynät är ju högre än 90 cm, haha... Fick vi lite hjälp att påminnas om!...
TADAAAA!!!... Just det ja, liiiite högre bör det ju vara ja... :)

Outdoor Tabata; SATS nyhet. Tuff intervallträning; 20 sekunders arbete, 10 sekunders vila. Upprepas i 8 set. Pust!... Carro visar...

Hela ligan kör... Hade mjölksyra så det sprutade ut ur öronen efter nolltid! Shit jag är inte van att köra 30 sekunder, som vi faktiskt gjorde o inte 20... med superkort vila mellan dessutom. Heeeeeelt slut var jag i mina axlar o bröstmuskler...

Energi! :) Min duktiga förstereceptionist med Cissi bakom sig, en av våra PTs Jimmy undrar "Va´blir´ä?... :)

Pelle o Sophia :)
Tack alla för en lyckad kväll!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.