söndag 22 maj 2011

Får ni till träningen?

Har ni svårt att få ihop livet med alla måsten? Egen tid, tid med barnen, gubben, jobbet, renovera huset, hinna med släkt, vänner, träning?... Jo tack!... Jag har dock blivit ganska duktig på att prioritera bort saker. Ja, nu kan man ju inte prioritera bort familjen o jobbet såklart, men vissa saker kan man faktiskt slå ihop! Ikväll var jag ute o joggade. Fast Stefan jobbar o jag är ensam med tre barn. Jag tog med hunden o alla barnen så joggade vi tillsammans! Amina o jag sprang, Melvin cyklade o Melker hade jag med i vagnen så fick jag lite extra motstånd! Amina slog rekord o sprang hela tiden i 26 minuter! Melker skrattade nästan hela tiden då han tyckte vi körde rally i vagnen:) Melvin tyckte det var mysigt att cykla på skogsstigarna. Och Alize fick motion! Det gjorde inte ett dugg att det började ösregna o vi var dyngsura då vi kom hem:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.