lördag 5 mars 2011

Minisemester..

Efter en dag på Hovfjället så fick minstingen stanna hos mormor o morfar och vi andra åkte på
en Minisemester till Örebros äventyrsbad.
Vår cp-gps visade oss helt åt skogen men vi kom fram till slut. Barnen var lite fega i vattenrutschkanorna o jag var jättefrusen... Men det var ändå lyckat o även om jag trodde det skulle vara större än det var, så kan jag absolut rekommendera barnfamiljer att ta en tur dit! Det var mysigt med massa inomhus växter o nåt för både de mindre barnen o oss vuxna:). Stefan hade tänkt besöka gymet men det blev inte så, men den möjligheten finns åxå.
På kvällen blev det fläskfilé på Bells o sen nötcreme o ostbågar (som vi fått, vi köper ju inte godis...) framför TVn o Lets dance.

Alla skålar på Bells på kvällen. Jag i cider o resten i Cola light :)...

2 kommentarer:

  1. Då kan ju dina barn och jag titta på nästa gång haha för jag var också livrädd!

    kramis

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.