söndag 27 mars 2011

En helg i SATS tecken...

återigen... :)

Men denna helg var lite speciell då vi ÄGDE MittiCity (stans shoppinggalleria) i lördags!...
Vi syntes med gula o svarta tröjor överallt! Personliga tränare, medlemsrådgivare, båda platscheferna o gruppträningsinstruktörer var där. Vi hade utlottningar, uppvisningar, kanonerbjudanden på medlemsskap och Kostdoktorn och Marina Sjöberg föreläste!


På em/kvällen hade vi en kickoff för oss som jobbar heltid och vi fick äran att testa på curling med coachning av delar av herrarnas OS landslag (!)... Och jag tar tillbaka det jag sagt att curling inte är nån fysisk sport... För idag har jag träningsvärk på de mest konstiga ställena!!... Och det var RIKTIGT kul!! :) Självklart vann mitt lag hihi:)...
Stilstudie; ser det bra ut?...
Haha, kan ju tillägga att min ännu så svaga mage kändes rejält när man ska hålla balansen på isen och idag har jag träningsvärk på båda sidorna i magen!

Lena fick vi sätta på hjälm då hon drattade på ändan typ 20 ggr.. hihi:)...


Hela ligan, gött gäng är vi:)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.