måndag 6 december 2010

Mitt reportage i Body...

Än i dag grämer jag mig över att jag glömde mina träningskläder hemma.
Den chansen jag hade i mitt liv att få bli fotad för tidningen Body. Efter att jag vann SM 1999 så blev jag kallad till Sthlm för fotning veckan efter. Jag hade mina gula jazzbyxor o en skitsnygg top från Sefa som jag skulle ha på mig. Så GLÖMDE jag påsen hemma!!! I stället fick jag ha de fula träningskläderna jag hade på mig eftersom inget de hade där passade... Resultatet blev ett uppslag med marklyft lite senare. Men det är det ju inte alla som haft... Eller hur?... Jag trillade över de här bilderna i bildbiblioteket i datorn, var jättelänge sen jag såg dem...
Jag var hyfsat stark i marklyft, tränade på 110 kilo utan nåt större problem. Världens bästa övning om ni frågar mig. Snart ska jag bli stark i den igen, när magen håller! :) Det är numera sex år sen jag kunde köra den pga skadan jag hade i magen, men nu ska jag väl kunna börja köra den igen lite försiktigt till sommaren kanske? :)...

3 kommentarer:

  1. coolt!!!
    Jag var uppe och nosade på dom vikterna jag med :)
    massa vattninga kramar så syns vi till helgen

    SvaraRadera
  2. Det var väl ändå typiskt dig att glömma klädpåsen :-D Eller så körde du kanske rådeff inför fotningen..??

    SvaraRadera
  3. Haha Carro:)... Ja det är bog typiskt mig:) Fast på den tiden hade jag inte barnen o skylla på att jag hade mycket i huvudet:)... Men visst fortsatte jag deffen efter tävlingen för fotningen så jag för ha diethjärna som ursäkt :)..

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.