måndag 13 december 2010

Luciapokalen 2010


Vi har varit på Luciapokalen i Göteborg och jag har coachat Sara o Rebecca i Body fitness. Det har varit en lång, men rolig helg! Här kommer bilderna jag lovade. Foto, jag själv o Saras sköna pojkvän Christoffer (tack för hjälpen!)
Sara gjorde debut o placerade sig på en imponerande 4:e plats. Till nästa gång behöver hon bli lite hårdare, bättra på ryggen lite och slipa lite på poseringen.
Rebecca är skitsnygg o poserar så himla snyggt, hon behöver prioritera magen och bygga på sig några kilo.
Bra jobbat tjejer!! :)
Med i Coach Online gänget hade vi åxå Sebastian Lewenhaupt som jag tyvärr aldrig fotade då jag hade fullt ös med att coacha bägge tjejerna, jag hann aldrig se killarna :(... Tyvärr tog sig inte Sebbe till final, men bra jobbat!!







2 kommentarer:

  1. Tack för dina fina ord! du är bästa bästa coachen!

    tack för en kanonhelg!

    kramis

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.