fredag 5 november 2010

Ny blogg och snart ny dator...

pimpade bloggen lite o nu med bara liiite rosa :)...
Idag har jag o Stefan vart o kollat på Mac Store. Stefan har beställt en Mac book air o jag funderar på om jag ska beställa en Mac book pro stationär eller bärbar o kan inte bestämma mig... Min gamla PC har gjort sitt för länge sen... Den tar en kvart på sig att starta. Ibland får man inte gång internet över huvudtaget. Batteriet dog efter mindre än ett halvår, strömsladden blev glapp o är utbytt mot en dålig kopia som är ännu mera glapp och så fort sladden glappar stänger den av sig eftersom batteriet är dött. Den låser sig konstant o sen jag fick min iPhone har jag knappt använt den... Jag investerade ju i en dyr kamera för ett tag sen o eftersom datorn är så dryg så fotar jag inte lika mycket längre... jag orkar helt enkelt inte dra över bilderna till datorn... Mac är ju världens bästa datorer om man pysslar med foto så det ska definitivt bli en. Den stationära skärmen är högupplöst och återger bilderna helt fantastiskt. MEN... den är ju stationär... Fast vi kan ju alltid använda Stefans lilla då... Hmmm kan inte bstämma mig ju...
Råd??...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.