söndag 14 november 2010

Känns som jag ska in o föda barn...


Bild från 2008 med Melker i magen...

Operationen närmar sig. Klockan 14.00 i morron em ska ja skrivas in på Torsby sjukhus.
Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig.
Hur ont det kommer att göra?
Hur jag kommer att må när jag vaknar?
Tänk om jag inte vaknar alls...
För de allra flesta är det värsta med att föda barn rädslan att tappa kontrollen. Precis så känns det nu.
Melvin är förlöst med ett planerat kejsarsnitt. Men då var jag åtminstone VAKEN och enligt vad folk säger är denna operationen snäppet "värre" än kejsarsnittet. Shit vad ja önskar att det vore gjort nu...
Tänk på mig på tisdag morron när jag ligger nedsövd på operationsbordet. Eller rättare sagt, tänk på mig på tisdag eftermiddag när jag har vaknat...

1 kommentar:

  1. kommer tänka på dig hela tiden! det kommer att gå så bra! och vad skönt för dig när allt är klart och läkt sen! :)
    messa så fort du orkar så jag vet att allt gick bra!
    kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.