söndag 26 september 2010

Länge sen...

...som jag uppdaterade bloggen nu...
Har inte så mycket att skriva egentligen. Jag äter, jobbar, sover, går på toa, hämtar o lämnar barn, städar, rastar hunden, tränar ibland o slappar i soffan.
Inte så intressant alltså.
I helgen har vi vart lediga både Stefan o jag (kors i taket)så vi har hunnit träna bägge två, spikat upp lister runt garderoben i hallen nere o sen var vi på en liten utflykt till fågeltornet med barnen o en kompis till Amina.
Hoppas ni mår bra! :)

2 kommentarer:

  1. Skulle precis skriva till dig att du måste uppdatera! :) har ju inget att läsa! :)

    kramis

    SvaraRadera
  2. Klart man mår bra :)
    Kom nyss hem från min första 75 minutare. Man liksom, humm en kvart till, var ska jag gå? Runt museet, och runt bland husen vid badhuset... ja det blir bra.

    Kramen

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.