söndag 8 augusti 2010

Svalkar mig efter gymet...


Vid älven nedanför Sats Färjestad med barnen!
Efter en vecka med superdålig mat(mackor till lunch, fika till mellanmål osv)utan nån som helst träning och dessutom med en rejäl fest, så kan jag lova att det känns i kroppen! Allt går supertungt, jag är trött, har dåligt med energi o är stel o har ont överallt:(...
Därför tar jag en vecka då jag bara kör igenom kroppen lätt innan jag kör så det ryker (förhoppningsvis) nästa vecka igen.
Där ser man hur inaktivitet påverkar kroppen! Vi är helt klart skapade för att röra på oss!
Jag måste åxå motvilligt erkänna att sommarens dagliga fika på fm o sen dessutom en eftermiddagsglass med chokladsås o diverse annat gott så märks på bältet, har tyvär fått knäppa upp ett snäpp... Där fick jag för att jag va kaxig o sa att jag aldrig går upp i vikt:(... Hmmm, tur att jag har lätt att gå ner igen, bara rutinerna med maten o träningen är tillbaka så försvinner det ju. :)
Trevlig helg!
Cia

3 kommentarer:

  1. Hej Cia...
    Jag har faktiskt redan din bok *ler*.beställde den precis ibörjan när jag fått reda på att jag var gravid...Jag har tipsat om din bok förut men kan såklart skriva en recension oxå..
    Tack för en härlig bok..
    Kram PT Sofia

    SvaraRadera
  2. kanske är dig vi ska sätta på diet ;) hehe nej då du är så fin så tror inte något kilo hit eller dit spelar någon roll på dig!

    kram

    SvaraRadera
  3. Nej Rebecca jag bryr mig inte heller, fast det är ju ganska o onödigt av flera orsaker att fika 2 ggr/dag 7ggr/v... :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.