tisdag 13 juli 2010

PT Jimmy...

Vi har en ny kille på gång som PT som jag fotade häromdagen. Jag suger verkligen på att fota inomhus. Jag glömmer alltid att ta med den externa blixten jag köpte och föressten så har jag aldrig lärt mig att få bra bilder med den. Att köpa ordentliga blixtar kostar lika mycket som hela kameran o det har jag verkligen inte råd med. Jag tror jag ska dra upp en vit bakgrund utomhus o fota Jimmy igen, är inte nöjd med bilderna. Visserligen ska vi illustrera att han kör cirkelträning i salen, så bakgrunden ska ju vara där, men jag vill ha npgra med ren bakgrund åxå...

2 kommentarer:

  1. Det går inte att trixa med vitbalansen då tro... annars får jag väl komma och stå och hålla upp ett vitt lakan så det blir mindre gultonat... ;)

    SvaraRadera
  2. Jo, ljuset är väldigt gult från trägolvet o de gula väggarna inne i salen, ska testa att dra ner det lite i Photoshop... Sen blir det oftast lite gult när det inte finns tillräckligt med ljus.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.